Vårvindar

Now hush little baby, don't you cry..

Tar mig en joggingrunda i det härliga vädret och sen är det dags för en powernap, känner att jag är i starkt behov av det just nu! Mina ögon går i kors, jäkla tenta, seriöst... Har suttit även och kollat efter olika skådespelarjobb, funderar på om det är värt att söka eftersom jag redan har så mycket med både plugg och musikal och även kören.. Får se. Men kolla runt får man ju iallafall göra :) Hihi.. Ikväll har jag kören och så skall jag hinna med allt ååh gud vad jobbigt!! Jag vill bara sitta ner och kunna stänga av och bara få vila min kropp och hjärna, men inte så lätt när man har tusen olika saker att tänka på 24/7. Ajja, det ordnar sig så småningom.

*

Drömde en så sjuk dröm inatt så det finns inte, usch fyfan. Nu har det blivit för mycket skräckfilmer på sistone säger jag bara, såg en film igår som heter Darkness och den var jättebra men usch, man blir ju helt paranoid och knäpp när man ser sådana filmer, gahhh.. Nu är det dags för joggingrunda, sen powenap!



Foto: Anna Aava


K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0