Vår!

Allergi-chock som bara den, gah. Hela mitt ansikte kliar sönder och det är ett under att min näsa fortfarande sitter kvar... Jag vet då inte vad jag har ätit idag som jag inte skall tåla, de kliar fruktansvärt mycket, och gör ont... What's wroong :( De blir fan bara värre, men de kanske också beror på att jag inte kan sluta toucha det ... Ö,, typ logiskt tänkande...



Jag kom just hem från Kista där har haft träning med kören. Gahh, min hjärna är totalt slut men måste verkligen plugga för imorgon kväll har jag musikalträning.. Känner att det är alldeles för mycket nu, men så går det. Man tror att man ska hinna allt och javisst det kan man - om man inte sover. Så skall plugga nu så länge som det behövs sen är det läggdags så man orkar med dagen imorgon, rättare sagt om jag kommer orka, jadu. Good question, seriöst. Måste köpa ny Berocca vitamingrejs, den är slut. Gah.

*

Åh, vad skönt väder det var idag här i huvudstaden :) Man känner att våren intar Stockholm med stora steg! Solens strålar värmde en när man gick på de NYSOPADE(!) gatorna i City, najjs. De jäkla gruset är snart, snart borta! Så jobbigt att gå på det med högklackat jue. Tog mig en joggingrunda under dagen och jäklar, jag var ju borta i nästan två hela timmar, det var då inte dåligt! Sprang till och med UTAN musik, hur långt springer jag inte då med musik tänker man ju, haha. Har invigt min skinnjacka ihelgen, man kan ha den utan att frysa, yey :)

Näfan, nu plugg så det blir något gjort!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0