Musikal!

You have not lived until you've found something worth dying for..

Jahapp, blev som jag trodde - hann inte med någon powernap innan musikalträningen, äääh shit the same.. Är sjukligt trött men skall ändå åka till träningen, känner verkligen att jag inte kan missa någon mer träning nu eftersom det redan är april och i maj så är det premiär. Gahh! Undra om jag kommer palla, återstår att se.. Träningen börjar 20,00 fast det dock inte hur länge den håller på, inte länge hoppas jag! Jag köpte Berocca idaag, najjs shit! Man blir ju typ pigg av den, slipper man sova ju, hah. Skämt åsido. Man måste sova! Måste även boka en biljett till Gävle, skall dit på torsdag igen, gahh. Alla pengar försvinner jue :( Köper ändå inget onödigt... Bläbläblä. Fucking shit.. Efter musikalen nalkas det tentaplugg så får se om det blir någon sömn för fröken inatt, troligtvis inte. No sleep it the shit - not.



Jag skall aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0