Det är så lätt att glädja, lättare än du tror

Det är så lätt att såra. Lättare än du tror. Ett överlägset hån, några tanklösa ord du kanske inte menar, kan påverka mer än du vet och ge en människa känslan av ensamhet. Det är så lätt att glädja, lättare än du tror. Ett vänligt leende, några uppmuntrande ord sagt i en vänlig ton, kan värma mer än du vet..

*

Den förbaskade tentan följer mig i hela min vardag, 24/7, kan seriöst inte sluta tänka på den. Gah!! Antingen så tänker jag på den hela tiden och funderar liksom hur jag ska få en röd tråd genom alla dessa sidor jag skrivit ner eller så har jag ångest över att jag gjort fel eller något. Men min studieuppgift som jag lämnade in för ett par veckor sen den gick jättebra så jag får försöka göra mitt bästa iallafall... :) Mer kan man tyvärr inte göra. Sant.. Försöker förbrilt sitta här i min kammare och skriva på tentan, men det blir så otroligt grötigt. GAHHHHHHHHH.

*

Är ensam i det stoora och läskiga huset just nu.. Åhh :( Jobbigt läge, seriöst. Sitter och sjunger hela tiden och skriver på tentan för att försöka tänka på något annat, inbillar mig en massa saker hela tiden. Det hjälper ju inte heller att jag sett skräckfilmer nyligen heller, det gör ju saken och fantasierna mycket, mycket värre.. Någon vänlig själ som vill hålla mig sällskap? Jag är rädd.. Blä! :((



Ska iväg på en joggingtur för att rensa skallen på allt pluggande för ett tag!
K Y S S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0