Snart! <3

You don't even know the meaning of the words "I'm Sorry"..





Jag känner mig ovanligt pigg fortfarande fast jag har varit vaken i mer än 42 timmar, chill ju! Hela gårdagen, både kvällen och på natten satt jag uppe och pluggade inför en studieuppgift som handlade om att vi skulle läsa två olika författares böcker, dessa författare har olika syn på vilka personer som blir narkomaner och hur dessa personer blir det, man skulle kolla likheter och vad det var som skiljde dem åt. Intressant, jovisst var de det, men jag blev rätt så frustrerad efter ett tag, gah. Eftersom jag reste iväg till Gävle idag igen (kändes som att jag var där nyss, suck) så tänkte jag att det inte är någon idé att sova eftersom jag ändå skall upp så tidigt, så jag körde no-sleep och visst känns det i kroppen men är rätt så levande fortfarande. Dock så har jag lite feber och känner mig hängig, gah :( Lyssnade på en riktigt intressant föreläsning idag och seminariet var otroligt spännande, det är så här det skall vara att plugga, det ska vara roligt och intressant! Nu håller jag på att packa inför hemresa till Happytown imorgon, vad kul det skall bli att träffa Er (Ni vet vilka Ni är) och mina kära föräldrar! <3 Ingen rast och ingen ro heller när jag reser hem, blir både att studera kriminologin, men även dansa och sjunga både stämmor från musikalen och från kören! Mycket som är i mitt huvud just nu.

Hoppas Ni alla haft en trevlig skärtorsdag! Glad påsk!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0