Tänkvärt

Du väljer själv vilka människor som du vill ha i ditt liv, du ser vem som bygger upp dig och vem som drar ner dig. Att omge sig med människor som är negativa och destruktiva gör nåt med oss. Vi blir trötta, slitna, känner oss kraftlösa och ljuset i våra ögon blir allt svagare dag för dag. Tänk över vem du vill ha i ditt liv. Vem som ger och vem som bara tar. Behåll de som värdesätter och respekterar dig.

Så otroligt sann text, om inte annat tänkvärd.. Jag gillade den och valde då att dela med mig den till er också :) Det är faktiskt så.. Om man har människor i sin omgivning som är väldigt negativa och/eller destruktiva så får de oss att må dåligt. Tänk noga efter och behåll alla de underbara människorna i ditt liv som respekterar dig, och framför allt värdesätter dig! :) Just nu sitter jag och äter havegrynsgröt med blåbärssylt och banan, mm mums-fili-baba vad gott :) Dagen bjuder på tentaplugg och en sväng till stan, kvällen bjuder på filmkväll med min väninna Isabel - det är tid för att se Black Swan, scary!!

Foto: Anna Aava

Ha en trevlig fredag alla!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0