Sunshine!

HÄÄÄÄRLIGT UNDERBARA STOCKHOLM - JAG ÄLSKAAR VÅR HUVUDSTAD! Det har varit så fint väder nu jättemånga dagar i rad, jag bara älskar våren här, har inte upplevt den innan sååå jag bara älskar den! :) Dock så älskar jag inte pollen som det finns tonvis med här, blir galen! Men nog är medicinen och ögondropparna bra, det gör susen ju, dock så är man trötter, men hellre det än att gå runt och låta som en igentäppt ko.



På fredag åker jag hem till Happytown! Gud så kul :) Hihihihi! Saknar er alla, puss på er (Ni vet vilka Ni är). Det kommer bli så kul att träffa Er! Sen även mina kära föräldrar, saknar er mest <3 Ni gör så mycket för mig, tusen tack! Innan fredagen så skall jag ut och resa, dock en kortare sträcka - nämligen till Gävle, igen. Gud det går så snabbt. Och fan om det blir kaos med strömmen i spåren igen, då får jag nå fel. Säkert kommer det at bli det, min vanliga tur. Yeye. DEt händer mycket i mitt liv just nu, och det är kul men jag erkänner dock att det blir mycket..

Nu plugga :)
K Y S S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Det är du värd tusen gånger om!!!!!

2011-04-19 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0