Spänningen stiger...

Har haft sån otrolig tur med vädret under de dagar jag har varit här hemma i Happytown :) Helt underbart! Rätt så lugnt här i Happy om man jämför med i Sthlm, nästan för lugnt men ändå så är det skönt att bara få koppla av och bara vara, fastän jag har lite svårt för att sitta still men jag kopplar av på andra sätt :) Sista dagen i Happy idag, och jag njuter av tillvaron, träffar en massa fina människor som jag ännu inte hunnit se och försöker emellanåt tänka vad jag skall ha med mig till Sthlm, det löser sig! Sitter nu och väntar på min barndomskompis Laura, vi skall iväg och luncha lite och prata :) Vi har inte setts på jättelänge.

*

Idag är det exakt 23 dagar tills premiären av Razzle Dazzle - en musikalshow i 2 akter och jag är otroligt, otroliiiigt taggad :) Det är så sjukt kul att hålla på med något som man verkligen brinner för, jag lever min dröm och jag älskar det :) Och hörrni, ni har väl inte glömt att köpa/boka biljetter?! Om inte så GÖR DET!



K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0