psykbryt.

Gahhhh. Vilka jäkla nätter jag har spenderat på tentan nu, och så sket det sig ändå. H-vetes skit. Jag får nå allvarligt fel snart. Frustrerande läge kan jag då lugnt säga, har fastnat nu - igen. Typ för 467833 gången idag och jag har ingen aning om vad det är jag skriver längre för jag är så otroligt trött. Har nästan varit uppe i 2 dygn om man bortser från några små powernaps på typ 50 minuter.. Jag har skrivit otroligt mycket idag, sen hände en sak och sen började jag skriva om , gah. Jaja går inte att göra så mycket åt att man får damp av att inte sova, inte dock så konstigt att humöret blir fucked up när man inte sover. Kortslutning i hjärnkontoret. Försökte bli klar idag med tentan men det går tyvärr inte eftersom jag måste sova. Lång dag imorgon, först Gävle från klockan 07,00 till 17,00, sen direkt när jag kommit till Stockholm är det dags för musikalträning från 19,00 och framåt... Kommer vara totalt slut imorgon, funderar faktiskt på ifall jag kommer orka men jag känner liksom att jag måste gå på alla träningar nu om jag verkligen inte är dödssjuk.. Eftersom premiären är om ca 1 månad.

*

En lång dag, javisst, som endast nästan har bestått av pluggande. Var en sväng på stan och kollade efter någon ärtig vårjacka, fanns dock ingen. Hittade en ring förresten, endast 13,299 kronor, billigt och bra (pfffh) - den var jättefin! Lite häftigt pris dock. Skall fortsätta med tentaskiten och sen tar jag mig en lång och välbehövlig dusch, skall upp vid fyra tiden imorgon bitti för att organisera allt inför resan till Gävle. Återigen en tripp till Gävle, endast fyra kvar nu - S K Ö N T!!! Pust. Imorgon skall vi börja med något nytt, typ kul. Ja det är kul. Beställde biljett hem vid 17:11, då är jag i Stockholm 18:44 och musikalträningen börjar 19:00, det blir ju nästan helt perfekt, tror dock inte att jag kommer att komma i tid men.. Tralala. Man har inte fått så mycket sömn på sistone, med andra ord ingen alls så man kanske skulle försöka sova inatt, men då kommer jag säkerligen försova mig så det är nog ingen bra idé.



Nattplugg och kanske en film, förgyller natten!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0