P U S T

Finally home again! Uhh. Klev innanför dörren ca 23:40 , totalt slut i kroppen.. Vi har sjungit sen ca 20:10.. Förstår inte hur jag orkade ta mig hem utan att somna.. Otroligt. Vi sjöng igenom massor med låtar och nu bearbetar min hjärna för fullt de nya stämmorna jag fått lära mig, men jag har säkert blandat ihop en massa nu eftersom att jag är så trött men TUR(!) att man kan läsa noter!! :) Annars vore det ju värre. Nu är det dags för tentaplugg - igen.. Fundera på ifall jag hinner sova inatt, skall iallafall inte ha igång datorn när jag pluggar för äckel facebook distraherar en hela tiden, man får ingen ro till att plugga så jag har skrivit ut alla viktiga papper så jag får sitta och skriva för hand. Yes!

*

Nog känns det i kroppen att man inte har sovit, alldeles mör. Men ändå så fungerar det att plugga, trodde dock att koncentrationsförmågan skulle vara som bortblåst men icke sa nicke, vad man kan ta fel på saker och ting! Har dock huvudvärk och blödde näsblod nyss för andra gången idag, jag hatar det :( Smakar blod i hela munnen och det känns bara allmänt obehagligt. Blödde ner hela min fina pyjamaströja, buhu. Uäk vad äckligt.

Foto: Anna Aava

Näfan, nu plugg och försöka sova!
K Y S S & G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0