Nattplugg!

Den som uppfattar framtiden som motvind går åt fel håll..

*

Haha ja, herrejistanes! Förstår inte riktigt att jag har orkat :) Men har fått sjukt mycket gjort inatt och det kanske är några stavfel här och där men det jag skrivit är väldigt organiserat, inget trötthets svammel här inte! Konstigt nog, pffh. Faktiskt så är det rätt så bra redan nu, men skall finputsa lite här och där, formulera om några meningar och ändra stavfel! Jag kollade Blackboard igen igår kväll och då såg jag att jag hade fått feedback för min andra, senaste studieuppgift också och den gick toppen den med som den förra :) Vad glad jag blev, fick nog en kick av det! Tyvärr så tog jag mig en powernap vid ca 05,30 på min bärbara dators tangentbord, det var då fan inte det skönaste men jag kände ingenting när jag sov men nu är hela mitt högra öra alldeles ömt, haha. Sov dock inte så länge men väl när jag somnade lite djupare så sov jag rätt så gott faktiskt. Min dator var ju varm, haha, men inte lika mjuk som kuddarna i sängen! Vid 06,00 började jag plugga igen och nog var det lite kämpigare nu, gosh vad det svider i ögonen!!

Det är superfint väder ute så skall ta mig en morgonjogg och sen duscha, fortsätta plugga lite sen är det dags att inta City för att fixa massor med ärenden, ikväll har jag åter igen musikalträning! Måste nog ta mig en powernap på eftermiddagen innan det så jag orkar vara där! Annars blir jag nog bara grinig och lättirriterad, och det tycker jag är väldigt, väldigt onödigt... :) Det är ju inte jag liksom.



Önskar Er alla en fin tisdag!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0