Happytown!

Efter att ha tänkt igenom hur farligt allt är finns det inget som riktigt skrämmer mig längre.

Det är så otroligt skönt att vara på hemmaplan! Jag får umgås med min underbara familj och med mina älskade vänner, åhh, jag mår så bra :) Helgen gick i festandets tecken och det var jättekul :) på fredagen då jag kom så blev det spontan utgång med min hanii, lördagen firade jag Linda 18 år. Jag har haft det jättetrevligt ihelgen. Fick ett påskägg av mina kära föräldrar som innehöll godiis och en kamera :) Jag älskar Er <3 Så imorgon skall jag plugga kamera med min far, ser fram emot att börja använda den!

*

Just nu så sitter jag i sängen och är påväg att sova. Skall upp tidigt imorgon bitti för en morgonprommis med mor och far, hurtigt värre, men en bra start på morgonen känner jag! Sen är det fullt upp hela hela dagen. Men det gör inte så mycket :) Jag njuter av att komma bort från stressen i Stockholm fast här hemma är det nästan FÖR lugnt ... ;) Med andra ord så har jag det fullt upp och därför hinner jag inte skriva så mycket men, jag försöker hålla er så uppdaterade som möjligt!



Night night
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0