crazy shit

Intensiv dag idag, har fått mycket gjort! Tog mig en joggingrunda imorse, det var jäkligt skönt! Fast dock så gick det inte så bra med min häl, har så otroligt ont både i min hälsena och häl, hälsporre? I don't know men det gör djävulskt ont. Men det gick faktiskt att jogga om man typ joggade på tå ;) Orka serri, premiären är ju snart. Stress! Äh, det är bara att härda, ignorera smärtan! Det blir jättebra, snart är min antibiotikakur över och då slipper jag den smärtan också, najjsigt värre alltså :) Nej men om det inte blir bättre med hälen får jag uppsöka en sjukgymnast, men det går inte ont när ja går i högklackat och det är ju det enda jag gör så, det härdar ju lite. Då belastar jag trampdynan istället för hälen.

Har suttit på golvet i mitt rum och stretchat hela kvällen och övat på både musikallåtar och körlåtar, även låtar för privat bruk. I sommar skall jag sjunga på bröllop, kul! Har även suttit och funderat över framtiden, vad det är jag verkligen vill och jovisst har jag kommit fram till något, eller ja något - jag har kommit fram till mycket! Gah. Hade en djup diskussion med min sötmos ikväll då vi satt och åt på ett cafe på Sveavägen. Det är mycket man vill. För mycket till och med. Sen vet man inte heller vart man skall börja. Gosh!

Snart får jag träffa alla underbaringar hemma i Happytown (ni vet vilka Ni är)
K Y S S

Kommentarer
Postat av: eelin!

wihooo :) <3

2011-04-14 @ 10:07:33
Postat av: Beatrice

YEEEEEY :D :D <3

2011-04-15 @ 11:36:10
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0