Vitamin Well & halstabletter

Är heeelt beroende av alla vitamin well drycker, men den absolut godaste av dem alla är Vitamin Well Care! Care innehåller bland annat vitaminerna B12, C, E och zink som bidrar till god ämnesomsättning i kroppens celler samt biotin för hår och hud. Naminami, mmm vad gott! Helt otroligt smaskigt. Den har en frisk smak av röd grapefrukt.




IMORGON!!! KOMMER MIN SÅNGFÅGEL ELIIIN TILL STOCKHOLM :D

Ikväll blir det bio med tjejerna, det är premiär för Tusen gånger starkare idag! :) Vi tänkte gå klockan 15,40 först men dock så såg jag nu att den var full redan, så då har vi vår andra chans nu då, klockan 18,20. Vi får snabba oss på att köpa biljetter för att det är endast 37 platser kvar, stress! Får se hur kvällen slutar! Jag har köpt godis , känner mig helt hyper av allt socker, gud så gott det är! :) hihi, värsta abstinensen.

Ska sitta och chilla ett tag, sen buss & tunnelbana in till City!
Puss, ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0