If you take my hand, I know that I'll be ok ..

Ja, varit en lugn dag för mig idag. Eftersom jag kände mig lite hängig så tog jag det mest lugnt. Träffade Marie vid Grönan, sen promenerade vi vidare till Skansen där vi kollade lite på djuren och fikade goooda(!) bullar :) Vi bara chillade och snackade, skönt! Det var så kul att träffa henne idag!



Imorgon är det Calle Flygare som gäller igen då! Innan hade jag tänkt springa förbi Gallerian och NK för att kolla lite kläder, och eventuellt Inter Sport för att köpa ett par skor till Johan! Najsnajs. Får se om jag orkar fara till skolan imorgon.. Mår så dåligt för tillfället, ont i huvudet, ryggen och nacken och mår illa.. :( bläblä. Men det går la över. Men då tänkte jag kurera mig imorgon ifall jag inte känner mig bättre, och fara till skolan först på tisdag då jag verkligen måste vara där, eftersom vi ska spela in en kortfilm hela dagen, gud vad skoj :)

Nu skall jag hoppa i säng och kurera mig!
Puss och godnatt alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0