Torsdag

Ja, hur ska man beskriva dagen.. Hemsk? Turbulent? Jag vet inte. Tillbringade iallafall hela förmiddagen ända från 10,30 till typ, öö, eftermiddagen på både Nacka Vårdcentral och sen skickades jag iväg till Nacka Närsjukhus.. Gud så hemskt det var att vara där alldeles själv på typ en främmande plats.. Men så är det , ensam är stark men är vi fler, då är vi starkare.. Så sant som det är sagt. Hade gärna velat ha någon där vid min sida men jag klarade mig, det gör jag alltid! Jag kände mig som en nåldyna eftersom hon som tog blodprov på mig inte var så pricksäker*host*, de var mkt blod, usch :( De tog blodprov, EKG, röntgen och läkarundersökning. Hela faderullan ja, men de var inget särskilt tydligen. Bara virus. Så jag fick åka.





Calle Flygare idag då, vi hade Anna och vi var på Alias Teatern idag, som vanligt på torsdagar. Vi tränade och filmade våra nya dialoger men jag gjorde inte så mycket idag eftersom jag mådde rätt så kasst plus att Maria, den jag spelar mot i dialogen, hon var borta. Men jag hade kul ändå, orkade inte göra något speciellt så :) Jag njöt av att bara sitta och kolla idag.

IMORGON: HAPPYTOWN! yey*
NÅGON HÄR SOM ÄR PÅVÄG FRÅN LULEÅ IMORGON MED BIL? OM SÅ ÄR FALLET, RING MIG FÖR GUDSSKULL!

Nu ska jag sova :)
Trackback

RSS 2.0