Tom på ord..

Dagen har varit helt okej, städade som sagt, sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Var iväg till Nacka Forum för att köpa någon sås till fisken som vi åt idag. Och de där jackorna jag lade undan, jag kom fram till att båda var fula så jag köpte ingen, synd. Måste in till stan och kolla en jacka där istället. Så är det, sen borde jag hitta mig någon varm tröja också, det är svinigt kallt här och kallare kommer det att bli ..  För övrigt så har det hängt en besvikelse över mig hela dagen, kan inte riktigt sätta ord på den men, har mest vart nedstämd ända sen jag fick ett tråkigt besked tidigare idag. Men ja , that's life. Man kan inte kontrollera allt, och man kan då inte förändra allt heller - försöka kan man men det är inte så att man alltid lyckas för den delen heller .. Och när alla vet att det finns ett problem, ett stort problem, som orsakar massor med skit hela tiden osv. Varför gör man inget åt det?! Det förstår inte jag.. Hur man ens accepterar det. Jag kan ju gärna försöka göra något men då inte ensam, eftersom man borde vara ett par stycken för att man är starkare när man är fler av samma åsikt. Så sant som det är sagt. Äh, orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0