tisdag och feber!

Ja, så var det tisdag. Var på Alias teatern idag med både Johan och vår tredje lärare Anna Rothlin som vi inte egentligen skulle träffa förrens på torsdag men, vi fick bekanta oss med henne idag :) Hon var riktigt trevlig. Vi arbetade med våra monologer idag med Johan, det var riktigt givande, och även med Anna , samt att vi fick nya dialoger av henne. Jag skall framföra min dialog med Maria, kommer bli riktigt bra känner jag på mig! Fick kämpa genom hela dagen idag och tur att den var så lugn, och TUR att vi inte filmades idag, haha.. Hur hade det sett ut, vill inte ens tänka tanken.. Med tanke på min feber så försökte jag hålla masken idag, och ja jag orkade med hela dagen men ja, det just på gränsen till att jag skulle fara hem. Men icke sa nicke! :)

Imorgon är det Calle Flygare igen med Johan, det är la monologerna vi skall hålla med tror jag! Det är lugnt, min börjar sitta och man börjar bli van vid att framföra den, no problems!


Nu skall jag slänga mig i sängen och försöka kurera mig!
Trackback

RSS 2.0