Suck...

Ja great, gav sömnen en chans men icke sa nicke. Min hjärna har typ skrumpnat bort, det gör så förbannat ont. Helt sjukt ont, har inte haft så här ont i huvudet på väldigt länge.. Och det är inte heller migrän-ont, wierd. Drack just ett glas O'boy, kände att jag behövde lite näring(?), socker är nog ett bättre ordval.. Jag var relativt trött när jag lade mig i sängen men, direkt när jag la mig ner så fick jag sån otrolig kramp i hela nacken så jag gick hit till datorn igen.. Får la sitta här ett tag till så man kanske fattar att man ska gå och sova sen, någongång, kanske.
Jag skall ta en värktablett till, sen inga mer värktabletter för ikväll. Inte bra med för mycket drugs vet ni!


Bild: Google

Jag är G-R-Y-M-T sugen på nektarin, mm.. Känna hur det bara saftas i munnen, naminaminami...
Jag skulle kunna döda för en nektarin just nu. Hur hemskt det än låter, jag är seriös. Åh, vad gott det skulle vara! Nu skall jag ge sömnen EN CHANS TILL, om den fortfarande envisas så går jag ner och sätter igång en film. Att det ska vara så svårt, fattar inte...

GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0