Slitet!

Uh gosh. Satt typ halva natten framför datorn för att renskriva manus till han som ska regissera vår nya kortfilm. Jag som är så pedantisk hittade hela tiden nya fel när jag läste igenom texten så, ja det gick ju inte precis snabbt. Jag blev klar någongång vid halv 3 tiden, stängde av datorn vid 3 ungefär. Men då var jag ju typ pigg, hade väl gått in i andra andningen, så väl när jag lade mig i sängen så var jag inte trött precis. Blev jäkligt irriterad, jag som egentligen var jättetrött. Började läsa en bok, läste typ 190 sidor av 260 möjliga. Uh vilket liv. MEN, sen var jag faktiskt trött! Sista gången jag kollade på klockan så var den ungefär 04,07 så jag måste ha somnat strax efter det. Vaknade ungefär halv 10. Fick sova en liten stund iallafall!

Nu ska jag skriva ut manus som jag ska föra till Mediainstitutet nu vid ungefär lunchtid. Jag ides inte börja skriva ut inatt eftersom alla i huset sov och skrivaren låter som att typ tredje världskriget har brutit ut, liksom. Skulle väcka allt och alla. Så, jag tänkte vara snäll för engångsskull och låta dem sova, fast nog för att vissa sover nu också men, äh. De har ju iallafall fått sova mycket längre än vad jag gjorde så jag skriver ut manuset nu, punkt slut!



Idag ska jag iväg på stan! Hittade skorna till Johan, men dock så hade de inte hans storlek. Ska söka vidare inne i City idag! Skall även köpa nytt schampoo, balsam och faktiskt en inpackning också. Mitt hår blir helt svinto av vattnet här i Stockholm, uäk. Så det är prio 1 idag! Verkligen. Sen skulle jag behöva en hårtork också men det kan jag då inte köpa här. Får gå ut i det vackra vädret(?). Nej, skenet bedrar faktiskt. Jättefint höstväder, blå himmel med sol MEN så är det endast 6 grader. Jäkla lurendrejeri. Seriöst.

Nu aktiver mig!
Ha en fin torsdag alla! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0