SKITmobil.

Ja, snart lägger min mobil av, den är ju helt störd. För det första så har ALLA mina kontakter försvunnit - det är ju jättekul, och så bryts det när jag pratar med någon hela tiden och så kan den helt plötsligt lagga och bara stängas av. Min nuvarande mobil har varit på lagning flera gånger, då är det lika att köpa en helt ny mobil istället. Då kanske jag kan köpa en fin mobil , en touch (A) Åh, en sån vill jag ju ha! Fast får kolla priserna, hehe.. Nog för att det var min kära mor som sa att jag ska köpa en ny så, kanske får lite sponsring på den fronten? ;) Nå, vi får först se imorgon ifall jag hittar någon, ska ut på stan med Carola. Men är riktigt LESS nu, orkar inte bråka med skiten längre.






Jag känner att jag äntligen har börjat komma in i mina vardagsrutiner igen nu efter min långa semester.. :) Har börjat med mina morgon- och kvällsjoggingar igen, riktigt skönt :) Som sagt, imorgon skall jag på stan, sen vet jag inte vad mer jag ska hitta på, får se. :) Saknar mina päron <3 Och alla mina kära vänner, puss på er!
Trackback

RSS 2.0