Ouh yeah

Dagen på Calle var rätt så lugn idag, vi fick våra manus skickade på mejlen, rätt så sent faktiskt med tanke på att vi ska kunna det tills imorgon bitti, men det är bara att tacka och ta emot. Vi fick jobba mestadels självständigt idag med vår grupp(jag, Alma och Andreas). Läste upp de båda manusen som vi fått ett x-antal gånger så det fastnade någorlunda. Vi kommer att spela in två kortfilmer imorgon. Så, det var mest det vi gjorde idag. Sen spånade vi även på den kortfilm vi ska få göra helt själv utan någon som helst hjälp från Johan eller någon annan. Det är Jag, Alma, Dennis och Andreas som är en grupp. Vi har en brilliant idé, skall dock icke avslöja den än eftersom det är hemligt och någon kan ta vår idé! Så det så.



Så, nu skall jag nöta manus och sen försöka sova! Skall upp vid 05,30, duscha och vara klar att knalla ner till bussen vid 7,15. Det skall jag väl ändå klara :) Jag ser verkligen fram emot morgondagen, så otroligt spännande det skall bli!!

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0