Onsdag

Idag vaknade man med en sån otrolig hemlängtan.. Hade så kul när jag var hem till Haparanda ihelgen, umgicks med nära och kära. Tror jag har fått mer hemlängtan nu sen jag var hem, den har blivit värre och mer intensivare. Men snart reser jag hem igen, några dagar kvar bara.. Jag får kämpa på. Har aldrig haft sån här grym hemlängtan, hemlängtan har man haft men aldrig sån här stark.

Det regnar här i Stockholm idag.. Eller typ, skurar då och då. Man kan se vädret på min mobil också, på displayen, där står det mestadels mulet och en sol ?! Det är då inte sol här kan jag då lova. Mulet och grått. Usch.
Sitter och lyssnar på musik och sjunger, borde egentligen läsa igenom min nya monolog men jag orkar verkligen inte. Har så otroligt ont i huvudet och är trött. Saknar alla mina kära bekanta, det är så tråkigt att vara utan er.. Tomt, trist..


Idag är vi på Calle Flygare igen, undra vad vi skall göra idag.. Ska bara chilla innan skolan idag, orkar verkligen inte göra något annat. Jag fryser och har världens skallebank. Så, ska lägga mig i sängen och vila ett tag tror jag, sen fixa mat och åka in till stan. Det blir la najs. Det är endast 12 grader här idag, brb frysa ihjäl. Plus att det blåser jättemycket, brr. Känner inte alls för att gå utanför dörren men, man måste ju. Typ hej, brb ta en varm dusch.

Ha en bra dag alla! Puss på er!

Trackback

RSS 2.0