Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa ditt liv stående på ett ben.

Imorse vaknade jag relativt tidigt, började städa mitt rum, vädrade sängkläder osv. Sen drog jag med Kristina och Carola till Haninge, där vi träffade Kristinas kompis och så tog vi en promenad. Det var en väldigt fin slinga runt en sjö, och den var inte lång heller men det var väldigt ojämn terräng, både uppförsbackar och nedförsbackar. Så första varvet promenerade jag och andra varvet joggade jag, det var riktigt skönt! Vädret var helt okej, mulet och 11 grader, rätt så kallt om man säger så men, skönt väder var det iallafall.



Som sagt så skulle jag umgås med Marie idag, men hon kände sig lite sjuk så får se om det blir något. Ifall vi ses så ska vi nog ha en chillkväll med film! :) Hoppas hon orkar ses. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, har gjort alla mina "måsten" idag så, ingen aning.. Kanske tar en joggingrunda till, hehe! Why not liksom, i brist på annat.

Är otroligt hungrig, snart är det mat! Nami :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0