Ny dag - Nya möjligheter!

Har sovit jättedåligt inatt, drömt mardrömmar och haft så ont i huvudet så jag trodde jag skulle avlida. Men tillslut så somnade jag tydligen, vaknade och har fortfarande ont i huvudet men inte lika kraftig värk som inatt och även jäkligt ont i nacken. Helt otroligt hur sjukt ont jag hade. Blä. Idag nalkas det för Calle Flygare igen och jag känner mig inte så jättetaggad pga min jobbiga natt men, ska försöka orka :) Det är ju så kul så det klarar jag säkert. Eftersom min mobil är så DUM I HUVUDET är jag nu på jakt efter de nummer jag inte kan utantill.. Uh fy vad jobbigt :(



Bara så Ni alla vet så dissar jag inte er ifall ni ringer och jag inte svarar på varken det eller sms, då är det för att min mobil inte vill det. Den lever sitt egna lilla liv men snart är det slut på det då jag köper en ny fin mobil :) SOM funkar. Fick låna en mobil av Carola men det funkade inte med mitt kort. blä :(

Ska äta lite snart och sen fara till stan och träffa Delphine, en från klassen :) Vi ska shoppa lite innan vi går vidare till Calle Flygare! Puss på er, ha en trevlig dag!
Trackback

RSS 2.0