Måndag!

To be good enough, is not enough,
when you dream of being great..

Då var det la måndag igen och en härlig vecka har vi framför oss! :) Idag känner jag mig mycket bättre än vad jag gjorde igår, mådde riktigt pyton igår.. Huvudvärken har typ släppt helt, känns inte lika jobbigt att leva idag som det verkligen gjorde igår. Kändes seriöst som att jag sprungit in i en betongvägg, hela ansiktet värkte men det är nästan borta idag det med, voila! Min kureringsmetod igår fungerade tydligen jättebra. Najs!


Student 2010

Nu snart skall jag aktivera mig, far ner till City för att kolla på lite kläder och söka efter ett par skor till Johan, eftersom det var en incident igår i Kattilasaari, auwe ;( Men Kakz ska försöka rädda situationen nu. Vill förbi NK och köpa den där finfina kappan, blir helt tårögd när jag tänker på den :') ååh, den är så underbart fin! Hmh..

I eftermiddag nalkas det för Calle Flygare! Vad kul det ska bli :) Det känns som att den här helgen har varit extra lång, vet inte riktigt varför för jag har haft något att göra hela helgen men, konstigt nog så tycker jag att den gör det. Idag vet jag inte riktigt vad det är vi ska göra, säkert har någon sagt det men, jag har väl varit i egna tankar som vanligt, heh! ;) Men på tisdag så vet jag EXAKT vad som händer, hihihi vad kul det ska bli! Väntar på vårt manus..

Nu drar jag! Ha en bra måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0