måndag & tisdag

Måndag
Var vi på Calle Flygare. Johan höll lektion för oss. Vi har fått tidigare, förra veckan, en dialog där jag egentligen spelar emot Maria. Short cuts heter den, baserad på en film, men dock omskrivet manus nu. Maria var inte där så jag spelade mot Susann, det gick jättebra! :) Det var jätteroligt. Johan filmade alla paren då vi framförde dialogerna. Efteråt fick vi alla se de Johan filmat, det såg ju riktigt bra ut! Woho.

Tisdag
Alias teatern - as usual. Ulf satt och pratade teori första timmarna innan lunchpausen, de var om fakta som man har bakom kameran, riktigt intressant faktist fast man inte kan tro det. Därefter sprang jag till Seven eleven och köpte en apelsin och vitamindryck, sen tillbaka. Vi fick läsa våra monologer igen framför kameran, men nu skulle vi läsa monologerna och fortfarande vara närvarande och ha energi, men plus att vi skulle bygga med legoklossar en bestämd figur (som vi bestämt innan) och fortfarande koncentrera oss på både text, närvarande och klossar. Det var verkligen inte lätt men jag tyckte jag gjorde ett galant jobb, alla bitar var på rätt plats och med rätt färg och jag sa rätt monolog! Great, tummen upp :) Det var skoj, alla var så duktiga! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0