Lördag!

Ja då var det lördag igen, chill som bara den. Vaknade någongång efter nio-tiden, låg och drog mig i sängen ett tag. Det var så varmt och skönt i sängen så hade gärna stannat kvar där ett tag till, men icke sa nicke. For iväg på en lång joggingrunda på ca 1 timme. Gud, det var härligt, har verkligen saknat den där känslan :) Hihi. Så alltså, jag kom just hem, och det är så skönt väder här! Sol och varmt :) Blåser lite men det är bara skönt, lite oroväckande moln på himlen men de ser ut att försvinna! Great day med andra ord, men vad ska jag göra en sån här dag? Me don't know. Funderade på en träningsdag idag men kul att träna själv, så får se vad jag ska göra idag, har faktist ingen aning. Nu hade jag tänkt fixa en nyttig frukost till mig själv, är helt alone in this big house, lite läskigt faktist. Får typ paranoida tankar, bortmed dem! Hm...wierd, polisen har åkt runt här i området 3 gånger nu på kanske en halvtimme?! Usch, nu vågar jag inte gå ut heller. Kul.
 
 
Får se vad dagen bjuder på, i värsta fall får det bli sång och monolog-läsning i brist på annat.
Ha en bra dag alla :)
Trackback

RSS 2.0