Lärdom är mer värt än guld.

Ja, idag har jag inte gjort så jättemycket. Var ute på en lång joggingrunda på förmiddagen, sen fixade jag lite här i Nacka och sen for jag till stan med några tjejor från Calle Flygare. Isabel, Delphine och Linn. Vi var och fikade, sen for vi och kollade på bio på sergels, vi kollade "Going to distance", en helt underbart bra och gullig film :) Jag rekommenderar en starkt! Efter filmen så tyckte vi att det var dags för lite girltalk, så vi gick vidare mot Stureplan, där intog vi Restaurangen/baren Riche och fick oss en varsin drink. Satt och pratade, riktigt riktigt trevligt var det faktiskt :)


Jag & Delphine <3

GUD vad jag stör mig på personer som inte kan förstå att de ska lämna en ifred. Hur många gånger har man inte försökt att få dessa personer att INSE. Nej, det är tydligen inte lätt. Men jag tycker ju att det borde gå in någon gång. GAH, man blir ju galen på riktigt, att det skall vara så svårt förstår jag inte. Ja, vad ska man egentligen säga. Man har inga riktiga ord heller, att kunna forma känslan man känner. Önskar bara att vissa kan komma till insikt och försöka förbättra sig själva som personer. Det skulle underlätta otroligt mycket för dem och deras omgivning, men det är väl endast önsketänkande man har. Tyvärr. Tralala, nu skall vi inte gräva ner oss i sånt där strunt, usch och fy! Kvällen har varit jättebra, det här måste vi göra om tjejer! <3


Du tror att jag är svag.

Just nu sitter jag och är på jakt efter monologer på nätet, men det går dock ej bra för mig. Funderar på att fara in till stan tidigare på måndag för att gå och kolla på biblioteket! Snart nanna kudde, imorgon ska jag träffa Marie!
Puss & Kram,
Trackback

RSS 2.0