If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Dagen har varit helt kanonbra :) Vaknade rätt sent, vid halv 10 tiden. Steg upp, tog mig en dusch och käkade frukost. Allt var så stillsamt och härligt. Ingen stress eller något. En härlig morgon, så ska alla mornar se ut tycker jag! Lugna och härliga...

Vid 14 tiden träffade jag min sångfågel och henne kompis Sofie på stan! Shoppade och pratade :) Var riktigt kul att träffa min sångfågel och höra på deras norrländska! Här hör man ju allt annat UTOM det. Kände mig verkligen som hemma i deras sällskap, najs :) Tack tjejer för en trevlig eftermiddag!


Karin & Elin

Sen for jag hem till Nacka igen, men när jag kom hit så blev jag så otroligt rastlös.. Kollade om det gick någon bra bio på Sergel, och javisst - det gjorde det! "I rymden finns inga känslor", så jag ringde Isabel och frågade ifall hon ville följa med på bio och hon var väldigt positiv till det förslaget så, då blev det bio! DÅ var det in till stan igen.
Den filmen var verkligen bra :)

Nu sitter jag här, skall inte göra så mycket mer ikväll.. Chilla och läsa monolog!
Hoppas Ni andra har en fortsatt trevlig lördagskväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0