Hemlängtan och halsont..

Gårdagen på Calle flygare var jätteroligt! Vi framförde våra dialoger parvis, då med Johan som lärare. Hehe, det var ju helt galet! Vet inte riktigt hur jag ska förklara så ni förstår så jag hoppar över det helt enkelt. Vi avslutade lektionen med Johan med att kolla på allt vi gjort den dagen eftersom han spelade in allt med sin kamera. 
Efter vår middagsbreak så hade vi Anna, då framförde vi våra monologer på olika sätt, det var riktigt skoj!

Idag så har jag ont i halsen, riktigt jäkligt ont i halsen. Usch och fy, man är frisk några dagar och så blir man sjuk igen, min vanliga tur alltså. Idag mår jag bra! Förutom halsonten så, plus min otroliga hemlängtan. Usch vad jobbigt, det tär verkligen på en. :( Men snart så är kursen slut och då kommer jag hem till Haparanda igen!



Idag på Alias teatern så har vi både Anna och Alexandra, vi ska jobba mycket med röstteknik och monologer idag tror jag, är inte riktigt säker men jag gissar på det. Har egentligen ingen lust att gå dit men jag borde ju göra det iallafall, orkar inte missa en massa viktig info. Delphine kommer ej att vara på alias idag, hon har farit till Paris imorse.. Men, på måndag kommer hon tillbaka till Stockholm igen! :) Jippi!

Snart ska jag steka mig en omelett med tonfisk och sen fixa mig, sen så tar jag röda bussen in till slussen, sen vidare med tunnelbanan gröna linjen till t-centralen - odenplan! Det blir la najs.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alison

Hej :) ne jag är inte sjuk :P

inte kul! vad gör du annars då ? =)

2010-09-23 @ 16:21:35
URL: http://alisons.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej igen! :) Såg att du bor i Happranda, tänkte höra hur du bor åde när du går kursen där? Kram

2010-10-11 @ 23:52:26
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0