Happytown!

Då var man äntligen hemma, home sweet home! Najs! Flög från Stockholm igår vid halv 12 tiden, flygresan gick bra trots alla luftgropar, jag höll på att dö, gillar verkligen inte att flyga och så vidare.. Usch och fy, men nu gick det ju ändå hyfsat bra så skall icke klaga! :) Min kära väninna Beatrice ställde upp och hämtade mig från Luleå och med på "köpet" fick jag två gullisar vid namn Jonna och Annika! Vi hade en trevlig shoppingdag i Luleå , dock så köpte jag ingenting eftersom jag nästan är trött på att gå i affärer sen jag har gjort det nästan varje dag i Sthlm. Så jag chillade och var med som smakprov och bank (Annika, hihi) ;) Kom hem vid 18-tiden, for förbi Sohrab på Guldsaxen en sväng och sen hem. Jag köpte lite snask och hyrde en film, Änglavakt, som var jättebra! Väldigt filosofisk film. Jag har märkt sen jag började på Calle Flygare att man kollar på filmer på ett helt annat sätt, från en helt annan synvinkel nu. Man analyserar dem helt annorlunda, verkligen intressant :)



Idag: Vart och rännt på stan hela dagen med Maria! :) Var så kul att träffa Marris igen, har inte sett henne sen augusti :( Vi var ute på stan och kollade på smycken och sen gick vi till Gränsen och kollade runt lite där och så fikade vi lite. Försökte hitta som en fodral av något slag till min mobil, så jag kan skydda den när jag t.ex. har den i väskan eller i jackfickan. Men icke sa nicke, fanns ingenting.

Sitter just nu och väntar på Elin, ikväll är det utgång! :) Najsnajs! Vi ska dansa hela natten, ye!
Hoppas Ni får en trevlig och fin lördagskväll.
Puss på er <3

Trackback

RSS 2.0