feberglänsande ögon..

Jau, febern släpper inte riktigt, den har stigit lite sen igår kväll. Trodde verkligen inte att jag skulle bli sjuk nu men det brukar man ju inte tro. Jag har ju varit frisk ovanligt länge så det var väl dags nu antar jag.. Har sovit lite oroligt inatt, vaknat hela tiden för att se vad klockan har varit i tron över att jag försovit mig, wierd. Gud så korkat, jag har verkligen inte sovit bra nu men det är pga febern, hatar att ha feber, jag får alltid samma mardröm när jag har feber, det är ganska konstigt det också men så är det. Läskig dröm iallafall, alltid lika läskig fast jag redan vet vad det är som händer, spelar ingen roll hur många gånger jag har drömt den. Jag tycker den blir läskigare för varje gång jag drömmer den.. Uh! Snart iväg till Nacka Forum och sen till Calle Flygare! Hoppas jag orkar vara där, ska iallafall iväg och köpa en varm tröja för att jag fryser konstant, hela tiden ...

Nu drar jag iväg! Ha en bra dag alla!
Trackback

RSS 2.0