Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern.

Ja, idag när jag vaknade gick jag ut på en kort promenad, ingen joggingtur imorse eftersom jag inte kände för det helt enkelt, inte svårare än så.. Vaknade med en så otrolig huvudvärk, och då tänkte jag att jag skulle ut och ta lite frisk luft eftersom det brukar hjälpa, och ja men visst, jag hade rätt och huvudvärken var borta när jag kom in igen. Gjorde frukost och satt och chillade ett tag. Satt och läste upp min monolog direkt från huvudet - och jag kunde den! Helt klockrent :) Som att jag läste från papperet, sen så gick jag upp till spegeln på andra våningen (mitt så kallade sminkbord) och läste texten igen utantill och den här gången så slog jag på känslorna. Jag levde mig in i texten så mycket att jag började gråta, usch vad stolt jag var :) Det var riktigt riktigt bra gjort! Läste igenom den EN gång igår innan jag gick och lade mig, värsta superminnet man har när det verkligen behövs.


For iväg med Carola till Forum för att söka en ny mobil till mig, och för er som missat så håller min mobil på att ge upp, måste ha en ny! Hittade en rätt så fin mobil som jag ska försöka hinna köpa till veckan :) Kulkul!
Åt god mat, fisk igen. Johan frågae mig om jag blivit smartare när jag äter fisk så ofta men, nä det tror jag inte, inte vad jag märkt iallfall. Vilken jävla bluff att säga att man blir smartare av fisk. Var även iväg och bowlade med Carola, Smilla och Luis! Det var riktigt kul :) Jag var domare! Fick låna en mobil av Carola tills vidare eftersom min har suckat ihop totalt, dumma dig :( ... Får se vad morgondagen bjuder på, har iallafall spikat joggingtur och skola på schemat!


Puss på er!
Trackback

RSS 2.0