Den största ensamheten; att inte finnas i någons tankar..

Ja, dagen har varit intensiv(?). PAHAHAHA, vilket skämt. Dagen har varit så otroligt lugn, med ett x-antal inslag av träning dock. Skönt :) Kollade just klart en film som gick på tv4 FILM kanalen, det var en fransk-amerikansk film, "Skilsmässa på franska" hette den, var faktiskt riktigt bra.. :) Sen jag började på Calle Flygare så har jag mer och mer börjat analysera filmer mer djupgående, det är faktiskt riktigt intressant!Nu skall jag gå och sova så jag orkar jogga imorgon , både morgonjogg och kvällsjogg skall det bli nu :) iallafall kvällsjogg de dagar jag är ledig, dvs fredag, lördag och söndag. För de dagar jag går skola kommer jag hem först vid 22, 22.30.. Tror jag skippar det då efter all spänning man får på vägen hem..
 
 
Fio <3
 
 
Nu: Läsa igenom min gamla monolog och se till att den sitter som på pränt i skallen, sen skall jag börja traggla en ny monolog som jag skrivit själv faktiskt. :) Godnatt alla!
Trackback

RSS 2.0