Dag 3

Som sagt så är vi på måndagar och onsdagar på Calle flygare med Johan som lärare, tisdagar och torsdagar på Alias teatern med Ulf som lärare. :) Så, gott folk, idag var vi alltså på Calle Flygare. Johan höll en givande lektion för oss idag och så fortsatte vi att arbeta med de olika provspelningarna vi gjorde igår. Vi arbetade hela kvällen med dem, och Johan filmade. Innan kvällen var slut fick vi både se filmklippen och bra/dålig kritik! Kul :) Man börjar vänja sig nu vid att höra sin röst och se sig själv så som andra hör och ser en.. Inte van men bekvämare i situationen iallafall. Innan jag for in till stan idag så satt jag och pluggade på min monolog som jag valt som vi nu ska kunna utantill tills nästa vecka! Sen så sjöng jag även.. :) Saknar sjungandet.. Någon som är villig att komma hit och sjungamed mig? :)
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag ta mig en varm dusch, sen sova. Håller på att frysa ihjäl, as usual. Morgondagen bjuder på: jogging i massor, monolog-läsning, städa lite OCH sjunga för FULLA muggar!! :)
 
Godnatt!
Trackback

RSS 2.0