Då var det måndag igen!

Ja, dagen har varit riktigt rolig fastän min svåra natt. Huvudvärken är fortfarande kvar och tog tempen nyss - har lite feber, dock inte farligt mycket så jag klarar mig :) Man skall icke klaga! Som sagt så var jag på stan med Delphine, en fransyska som också går filmskådespelarteknik kursen! Vi var och shoppade på NK och gallerian i stan, sen gick vi på Zara och där fanns det en rätt så snygg tröja som jag kanske är sugen på att köpa .. :) Men priset var ju mindre snyggt... Jag höll mig i skinnet och köpte faktiskt INGENTING idag, *stolt*! På onsdag skall jag iallafall köpa en ny mobil, smile! Vi tog en fika innan vi gick vidare till Calle Flygare.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Väl när vi var där så samlade Johan ihop oss, vi satt och snackade lite allmänt och sen gick vi igenom våra monologer. Därefter bestämde sig Johan för att vi skulle gå ut till parken och filma så vi gjorde det. Det var riktigt kul att få vara ute, det är faktiskt stor skillnad på att vara ute och känna frisk luft än att vara i ett rum. Så det är egentligen "bara" det vi har gjort idag, och innan lektionen slut så fick vi se monologerna på tv. Hehe, det var riktigt bra, alla är duktiga! Fick positiv kritik idag igen, jag ska fortsätta så som jag gör tydligen, då är det bara att tuta och köra :) hihi!

Nu skall jag ta en panodil och sen krypa ner i sängen och sova!
Puss på er, nattinatt!
Trackback

RSS 2.0