Då var det måndag igen!

Kvällen på Calle flygare var jätteskoj! Idag fick vi träna på våra "nya" dialoger som vi fick av Johan för nån vecka sen. Jag och Delphine spelar emot varann, det handlar om två män den här dialogen men det funkar lite bra på oss kvinnor! Så vi tränade på den hela eftermiddagen innan paus då vi käkade frukt & glass - nyttigt? Nej det sa jag inget om. Hehe! Efter paus så skulle vi vara två par, fyra stycken personer, som skulle framföra dialogen framför kameran. Vi valde Maria & Linn. Jag och Delphine började och Maria agerade regissör och Linn stod bakom kameran. Sen var det Maria & Linns tur, då var jag bakom kameran och Delphine var regissör. Det var otroligt kul att arbeta på det här sättet!



Imorgon ska vi fortsätta med det här, det skall verkligen bli kul! Imorgon filmar vi då med samma par och i utemiljö som vi väljer själv! Ser fram emot morgondagen. :)

Nu sova! Godnatt alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0