Confused..

Undrar verkligen hur människor tänker när de röstar?! Nu är det klart - Moderaterna styr i fyra år till och Sverigedemokraterna(?!?) in i Riksdagen? Jag fattar NOLL för tillfället. Alla för rösta på vad de vill - jag vet, det är jag väl medveten om, men jag undrar bara hur vissa människor tänker. Tänker, allmänt, överhuvudtaget, vad det är för något som cirkulerar runt i deras huvuden. Är bara enormt nyfiken på just det. Har haft sån huvudvärk hela dagen och det här som hände för en stund sen, fick min huvudvärk att bli 10 gånger värre, usch. Jag har verkligen inga ord, vad ska man välja för ord? Jag hittar inga. Oh, blir galen. Man känner sig faktiskt lite kränkt, om jag skall vara ärlig, jag känner mig kränkt. Sverigedemokraterna ska inte få ta mitt Sverige ifrån mig.

Ja, om ni tycker att jag verkar lite irriterad så ja, ni har rätt. Ah herre , jag fattar nada för tillfället.
Lika att jag ger upp för idag och försöker sova lite, fast de kommer nog inte gå så bra med tanke
på min FRUKTANSVÄRDA huvudvärk.

Over & Out.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0