Betongvägg..

Ja det känns seriöst som att jag sprungit in i värsta betongväggen.. Direkt när jag slog upp ögonen i morse så kände jag sån kraftig huvudvärk, började först tänka baksmälla , men sen kom jag på att jag inte drack något igår ... öhm. Så alltså, förkylning. Huvudet och halsen värker som aldrig förr, bihålorna svider, ögon och näsa rinner. Bravo Karin, not .. Åh fy :( Äh, tar ett par värktabletter och dricker honungste. Inte är man väl klen!


TE! <3

Idag ska jag träffa min kära väninna Marie! Vi ska kanske gå på Skansen ifall vädret tillåter det. Just nu är det 11 grader och mulet här, kan komma lite regn så, vi får avvakta och se helt enkelt. Annars får vi väl chilla på ngt fik eller så :) Ikväll blir det filmdags hos Carola m familj! Najsnajs..

Nu: Värktabletter, halstabletter och te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0