Yesterday..

.. all my troubles seems so far away..

Oh yeah, vilken great dag det var igår alltså! Vaknade vid 05,30 och hoppade direkt i duschen, pigg som bara den! Tvättade håret med mitt nya schampoo som jag köpt och som luktar SÅ otroligt gott. Sen klädde jag på mig, bredde en macka och for in till stan. Tog gröna linjen till St. Eriksplan där jag sen gick två kvarter och var framme i puben som vi då höll på att filma i. Filminspelningen gick lite segt eftersom det tog tid innan vi kom igång, men sen flöt allt på bra och jag tror nog filmen blir superbra! Jag försökte se någorlunda frisk ut och jag tror till och med att jag lyckades - woho! Vi var klara med inspelningen vid ungefär 16 tiden, då for jag in med t-banan till t-centralen där jag gick på drottningatan och strosade lite. Köade 40 minuter in till Buttricks, undrar fortfarande vad jag ska vara på Halloween. Enligt Facebook skall jag vara morot, det känns inte speciellt attraktivt ifrån min sida så jag tror jag skippar den idén. Jag ska nog vara fe, tror jag! Antingen en söt fe eller en död söt fe, hihi! Kvällen bjöd även på lite modellande! Jag blev fotad av Anna i en studio i Kulturama, det var kul och jag hoppas verkligen hon blev nöjd med bilderna. Det var la skoj tyckte jag :) Så, dagen började vid ungefär 7,30 och slutade 21,45. Pust var det enda jag sa när jag kom in genom dörren, gosh. Åt lite middag och sen så däckade jag. hehe..



Idag har jag just varit på en arbetsintervju, hihi. Tror faktiskt det gick bra! :) Snart skall jag in till stan en sväng, sen hem och fixa mig inför kvällen på Medieinstitutet! Vi skall återförenas igen alla från Calle Flygare och från Medieinstitutet. Äta och dricka gott och kolla på filmerna vi gjort, det skall bli kul att se alla igen! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad fin du är!

2010-10-29 @ 23:57:03
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0