Söndag

Jag undrar varför söndagar alltid är så deppiga, liksom.. När man gick i skolan så förstod man ju att söndag var sista lediga dagen innan skolveckan började igen, då var det ju alltid lite deppigt men nu förstår jag inte, nu har jag inget ändå att liksom, förvänta mig av en måndag. Söndag och måndag är samma sak för mig, så.. Det är väl ett ont mönster man måste bryta, som med andra mönster.. Oja, det måste man.

Vad vill du säga när allting är sagt
vad vill du känna när någon tagit din makt
du vill att jag ska sjunga
men bara om sånt som hör till sitt
men ska jag sjunga
då ska det finnas tid att sjunga fritt

Melissa Horn - Balsam för själen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0