Tuesday!

Dagen har varit rätt så lugn faktiskt! Vaknade tidigt, tog mig en låång och uppfriskande joggingrunda. Var ute i ca 1 timme. Luften var väldigt sval så, tog det lite lugnt med joggandet pga min hals men i värsta fall så, jag tror inte det kan bli sämre. Nejnej :) Dag 1 på min hälsosamma livsstil, och det går bra :) Najsers! Jag köpte mig en fin klänning idag, som var väldigt söt och framför allt billig! (Kolla mamma, billig!) Så, ingen ångest här inte! Ikväll är det lite födelsedagstårta osv på Djurgården men jag ska inte äta något sånt! Icke sa nicke, jag tar med mig lite frukt istället :) Satsumas! NAMI...




Maria Montazami
, ja den kvinnan är ju rätt så härlig ändå.. Något bra den kvinnan sagt, haha, som jag skrattar väldigt väldigt mycket åt är det här: "Jag har inga som helst problem att skriva, orden bara kommer till mig" ... Hon sitter helt stilla med pennan i handen, tiden går och inget skrivs ner, då säger hon... "Det måste vara nåt fel på pennan"!!! Haha oh my..

Nu göra mig iordning inför kvällen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Men de är ju perfekt!=)



SJälv har jag ingen släkt i stockholm, så måste kolla upp boende åså där.. Men först skaffa körkort och jobba ihop lite pengar.. Kram

2010-10-12 @ 17:47:12
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0