Sweet!

Dagen har varit väldigt väldigt lugn! Tog lite sovmorgon och vaknade vid 09,00.. Min förkylning hade blivit mycket värre men det är ju bara att gilla läget nu liksom, inte skall man klaga nejnej! Hihi, det går över! Man mår ju inte så jättebra men, det kan alltid vara värre så. Hoppas mitt budskap gick fram där! Åkte med tåget ungefär vid 12 tiden till Enköping där jag hämtade mina vinterkläder som min mamma packat så fint i min rosa bag! Åh, nu behöver jag inte längre gå runt och frysa, yey :) Det är ju grymt bra. Då blir man ju frisk snabbare också om man går runt och är varm hela tiden, najsnajs.



Kvällen bjuder endast på vila och pluggande, liksom morgondagen. :) Det är najs, skulle ändå inte orka göra något nu. Var totalt utmattad när jag kom hem från Enköping. Kändes som att jag typ sprungit Wasaloppet, inte nu för att jag har gjort det men kan tänka mig att det är jobbigt. Måste försöka kurera mig tills på måndag, vill ju inte spela in en film när jag ser ut som ett lik liksom ... :s Usch och fy!

Nu ska jag plugga på mina monologer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0