Surprice!

Ja, hihi.. Gårdagen får 5 av 5 toast, helt klar. Otroligt bra kväll&natt, jag hade jättekul! Det tog över 1 timme för mig att åka från stan till Nacka, haha är det ens möjligt.. Tydligen. Ikväll så övervägde faktiskt pluggandet över party så det får jag ta nästa helg istället. Måste plugga mina monologer så att de sitter som sten i min hjärna tills nästa vecka, woho! Ser fram emot nästa vecka, faktiskt, jättemycket. Av olika skäl. Det största skälet är att MIN MAMMA KOMMER, fast hon kommer imorgon men hon kommer stanna HELA VECKAN här så gud vad kul vi kommer att ha det! :) Mor och dotter i Sthlm med en massa affärer, woho det kan inte bli bättre tycker jag! Hon anländer till Cityterminalen imorgon vid 8 tiden på morgonen, så då måste jag även vakna och vara fit för att hämta henne, kommer det att hända? Tvivlar lite på det faktiskt. Eftersom jag sov ungefär 5 timmar inatt så, men jag får kämpa! 


Kakis aka dödsängeln!

Nu känner jag mig otroligt sugen på satsumas, så ska gå ner och hämta några stycken sen sätta mig i mitt rum och plugga de där förbannade monologerna! :) Eftersom jag var ute och spökade igår så lämnar jag över det till er andra som skall ut idag, spöka ordentligt nu! :) 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0