Sunny day!

Imorse var det en alldeles perfekt morgon för mig att knyta joggingskorna och fara ut i Nacka och jogga. Den fina naturen omfamnade mig och det var inte ens jobbigt att springa vid strandpromenaden.. Det var alldeles alldeles underbart! Solens strålar som fångar vattnets yta och lämnar kvar en så fin spegelbild. Den här rundan sprang jag igår också, en gång på ca 1 timme.. Idag sprang jag samma runda, fast 3 gånger på en 1 timme. Haha :) Det måste vara något helt underbart väder eller verkligen något som har distraherat mig för det måste ju ha varit jättejobbigt, men det märkte jag inte av! Det är sol ute och cirka +17 grader i solen, i skuggan är det +6 grader.



Idag får vi se vad dagen bjuder på, jag är öppen för förslag :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0