Strömsholm!

Imorse for jag iväg med tåget mot Enköping vid 8-tiden. Kämpigt var det att stiga upp men, jag visste ju vad som skulle hända under dagens gång så jag var trött men ändå glad! Det var jättekul att se tävlingarna och Strömsholm överlag eftersom jag inte varit där tidigare! Det var otroligt fint, lika fint på alla bilder som jag sett, nästan finare i verkligheten faktiskt! Så sammanfattning över dagen då: Trevligt sällskap av Anneli! Kallt som in i helvete. Strömsholm är otroligt fint ställe. Fina hästar/ekipage. En lyckad dag :) Även en liten shoppingrunda hann vi klämma in där, men jag köpte ingenting, wöw! :) Första gången jag besökte Strömsholm och även Enköping, inte dåligt det inte! Två flugor i en smäll!!

Efter besöket idag på Strömsholm så började jag sakna mina fyrbenta vänner ännu mer.. Min släkting som bor i Stockholm har hästar, ska nog ringa henne någon dag nu i veckan och fråga ifall jag får komma och hälsa på :) Måste få kontakt med hästar igen, har haft en för lång break nu! I can't handle this anymore!

Ikväll blir det bara slö-kväll med godis och film, najs :) Imorgon: Hoppas ta mig till ett stall och så får vi se vad dagen har att erbjuda :)

Cya folks, hoppas ni får en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

När får du veta om du kommer in på skolan?

2010-10-10 @ 13:25:09
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Marie

Aha okej, så de är inte sånt där test då innan.. Har faktiskt funderat på om jag ska gå den. :)

2010-10-10 @ 13:53:26
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/
Postat av: Karoliina

Vill du åka till Enköping fler ggr (nu är vi också hemma) så kan vi åka och klappa föl (finns två FUXAR) och kanske rida lite hos en uppfödare! :)

2010-10-11 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0