Söndag

Det som kommer från hjärtat går till hjärtat

Kortfilmerna som vi fick se i fredags var jättebra! Allas filmer var såå bra och alla var jätteduktiga. :) Vi alla skådespelare fick med oss ett exemplar av filmerna så sen när jag är på hemmaplan ett tag så kan vi samlas ett gäng och kolla på dem :) För de som vill se! hihi.

Igår kväll och natt var det utekväll i vår vackra huvudstad! Härlig drag överallt, riktigt lyckad kväll :) Me like! Vi besökte Riche och Café opera. Kvällen var riktigt riktigt rolig, verkligen vad jag behövde i nuläget!



Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar med dagen på skolan imorgon, det blir nog troligtvis att spela in hela långa dagen!  

Cya people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0