Söndag!

Påminnelse! Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme? :)

Idag har min kära mor äntligen anlänt till Stockholm! Eftersom min mamma är flygrädd så har hon åkt buss heela långa vägen från Haparanda. Hon åkte iväg från Haparanda vid 18 tiden igår, och kom idag vid 8,30. Uscha, kommer ihåg the good old days då jag också åkte buss, men nu är den tiden förbi! Har äntligen börjat flyga och man sparar tid på det sättet också! Hehe.. Man måste ju tänka smart ju.

Eftersom min mor fyllde år igår så fick hon en mysig present till mig som är bra att ha när de är kallt om kvällarna, speciellt så här i juletid :) Och, min mamma är som jag, hon är också väldigt frusen av sig så den presenten passade ju perfekt!

Imorgon smäller det!!

Nu skall jag gå och umgås med min mamma, saknar dock pappa! <3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0