Skuggor

Ja, vilken underbar kväll jag har haft! Mycket skratt och delade minnen med Calle Flygare, sånt som man alltid kommer att ha nära hjärtat :) Sånt man minns hela livet. Ikväll så åt vi gott och kollade på filmerna vi spelade in senast, haha.. Är ganska nöjd över min insats i filmen Papercut där jag spelade Monica, men, det känns ändå som att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig liksom, men man är ju aldrig nöjd! Så är det, hehe.

Men kvällen för övrigt om man ska beskriva den med ett ord så är det nog värme jag skulle beskriva den med. Man blir så otroligt glad av att umgås med de människorna man lärt känna under den här korta tiden men, det känns som att man har känt varandra jättelänge! Delar många intressen.. :)



Imorgon är det dags för Halloween, ååh najs! Förra året vid den tiden var jag djävul och var på plats i Haparanda på Sportbaren kommer jag ihåg, nej iår är det inte likadant tyvärr. Imorgon skall vi vara hos Delphine och äta lite middag och dricka vin. Sen senare under kvällen skall vi förflytta oss till en nattklubb i Stockholm, ingen mindre än Göta källare! Där skall vi tillbringa kvällen/natten, ja och så var det så bra att gå dit eftersom de har Halloweenparty kvällen till ära!

Nu skall jag testa min outfit inför morgondagen, sen gå och soova :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0